Sıkça Sorulan Sorular

Blackribbon.com.tr' ye neden üye olmalıyım?

Blackribbon.com.tr' ye üye olmadan alışveriş yapabilmeniz mümkündür. Ancak üyemiz olduğunuzda hesap bilgilerinizi güncelleyebilir, favori ürünlerinizi kaydedip sevdiklerinizle paylaşabilirsiniz. Kayıtlı alışveriş sepeti oluşturabilir ve daha sonra satın alma işlemleri gerçekleştirebilirsiniz. Ayrıca sizlere sunacağımız avantaj ve hizmetlerden rahatlıkla haberdar olabilirsiniz.

 

Sisteminize kayıt yaptırdıktan sonra bilgilerim başka şirketlerle paylaşılacak mı?

"Kişisel Verilerin İşlenmesine İlişkin Aydınlatma Metni" içerisinde belirtilen durumlar dışında kesinlikle farklı şirketler ile paylaşılmamaktadır.

 

Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?

Şifremi unuttum bağlantısına tıklayarak veya üyelik girişi ekranından "Şifremi Unuttum" bağlantısına tıklayarak üye olduğunuz e-posta adresini girerek şifrenizi sıfırlayabilirsiniz. Sistemimiz, e-postanıza şifrenizi değiştirmek üzere bir bağlantı gönderecektir. Bağlantıya tıkladıktan sonra açılan sayfa üzerinden yeni şifrenizi belirleyebilirsiniz.

 

Üyelik bilgilerimi değiştirebilir miyim?

Bilgilerinizi dilediğiniz zaman değiştirebilirsiniz. E-mağazamızda oturum açmanız ve "hesabım" bölümüne tıklamanız yeterlidir. Açılan sayfada istediğiniz değişiklikleri yapıp kaydedebilirsiniz.

 

Black Ribbon' nun tüm ürünlerini e-mağazanızdan satın alabilir miyim?

Evet. Black Ribbon internet üzerinden sahip olduğu tüm ürün çeşitlerinin satışını gerçekleştirmektedir.

 

Stoklarda bulunmayan bir ürün için sipariş verebilir miyim?

E-mağazamızda stokta bulunmayan ürünler için sipariş verilemez ancak ön siparişli ürünler satış işleminden sonra üretime geçmektedir. Stokta olmayan ve satın al butonu bulunmayan ürünler için "Gelince haberdar ver" butonuna tıklayarak ürünümüz satışa açıldığında mail yoluyla haberdar olabilir ve siparişinizi verebilirsiniz. E-mağazada satışı olmayan ancak mağazalarımızdan sipariş verebileceğiniz ev ve ofis mobilyaları için satış sorumluları ile görüşebilirsiniz. E-mağazamızda satışı gerçekleştirilen alyans, mobilya grubu vb. kişiye özel ölçü ve üretim gerektiren ürünlerimizin siparişleri, üretim sonrası tarafınıza gönderilecektir. Üretim süresi 3 ila 4 hafta arasında değişmektedir.

 

Black Ribbon' a dair haber ve yenilikler hakkında bilgiye nasıl ulaşabilirim?

Black Ribbon' a üye olurken mail listesi seçeneği karşısında yer alan "Kampanyalardan haberdar olmak istiyorum" seçeneğini seçmeniz yeterlidir.

Black Ribbon' a ait sosyal ağlar (Facebook, Instagram, v.b) üzerinden de bizleri takip edebilirsiniz.

 

Nakliye ve ürün kurulumu tarafınızdan mı karşılanmaktadır?

Black Ribbon' a sitemizde nakliye giderleri aksi belirtilmedikçe tarafımızdan, Ücretsiz karşılanmaktadır. Ürünlerimiz içerisinde kurulum gerektiren ürünlerimiz de monte olarak iletilmektedir ve müşterilerimizin kendileri kurulumları gerçekleştirebilmektedir.

 

Blackribbon.com.tr' den nasıl sipariş verebilirim?

Satın almak istediğiniz ürünün sayfasında yer alan "satın al’’ butonuyla direkt satın alma sayfasına yönlenebilir veya ürününüzün renk ve tasarım seçeneklerini seçtikten sonra sepete ekle seçeneği ile sepetinize ekleyip sitemizdeki diğer ürünleri inceleyebilirsiniz. Sayfa üzerindeki sağ üst köşede yer alan sepet görseline tıklayarak sepetinize koyduğunuz ürünlere ulaşabilirsiniz. Satın alma işlemini sona erdirmek için adres bilgilerinizi girdikten sonra teslimat, fatura ve ödeme planınızı seçiniz. Ödemeniz alındıktan sonra siparişiniz sistemimize geçmiş olacaktır.

 

Black Ribbon' a nasıl üye olurum?

Black Ribbon' a üye olmak için ekranın sağ üst kısmında bulunan "üye ol” seçeneğini tıklamanız ve gerekli birkaç bilginin girişini tamamladıktan sonra mail adresinize şifreniz yollanacaktır. Bu işlemin ardından alışverişinizi yapmaya hemen başlayabilirsiniz. Sitemizi bir sonraki ziyaretinizde e-mail adresinizi ve parolanızı girdikten sonra sistemde işlemleri gerçekleştirebilirsiniz.

 

Sisteminiz kredi kartımı neden kabul etmiyor?

Kredi kartınız üzerinde işlem yapmaya yetkimiz bulunmamaktadır. Sistem kredi kartı kabul etmiyorsa kartınız online alışverişe kapalı olabilir. Kartınızla ilgili problem yaşarsanız çalışmakta olduğunuz banka ile temasa geçmelisiniz.

 

Satın aldığım ürünün tutarı ne zaman hesabımdan kesilecek?

Kredi kartınız ile sipariş verdiğinizde ürünün toplam tutarı otomatik olarak hesabınızdan düşmektedir. Siparişiniz tarafımıza ödeme gerçekleştiği andan itibaren 24 saat içerisinde anlaşmalı olduğumuz kargo şirketine tarafınıza gönderilmek suretiyle teslim edilecektir.

 

Havale ile yapmış olduğunuz ödemelerde, tarafımıza ulaşan ödemenin gerçekleştiğine dair teyit itibariyle ürününüz aynı şekilde 24 saat içerisinde kargoya teslim edilecektir. Ancak ödemesi havale ile gerçekleştirdiğiniz siparişlerin kredi kartı ile ödemesi yapılan siparişlere oranla tarafınıza ulaşması zaman alabilir.

 

Siparişimi kapıda ödeyip teslim alabilir miyim?

Kapıda ödeme seçeneğimiz mevcut değildir. Ödemenizi sitemiz üzerinden kredi kartı veya havale ile gerçekleştirebilirsiniz.

 

Siparişimin tarafınıza geçtiğini nasıl anlarım?

Blackribbon.com.tr' dan sipariş verdiğiniz anda, önce ödemenizin alındığına dair bir mail tarafınıza gelmektedir. Siparişin durumuna göre güncel bilgilendirme mailleri tarafınıza gönderilecektir.

 

Kargo ücreti siparişime dahil midir?

200 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo ücreti tarafımızca karşılanmaktadır. Bunun haricindeki siparişlerinizin kargo ücreti anlaşmalı olduğumuz anlaşmalı kargo aracılığı ile siz değerli müşterilerimize en uygun fiyatlarda gönderilir.

 

Siparişimi nasıl takip edebilirim?

Siparişinizi takip edebilmeniz için size e-postanız vasıtasıyla "kargo takip numarası" ulaştıracağız. Size yollanacak bu numara ile satın almış olduğunuz ürünlerin takibini siparişlerim kısmından veya sitedeki kargo takip bağlantısına tıklayarak kargo takip numarasını girerek kontrol edebilirsiniz.

 

Satın almış olduğum ürünün farklı bir adrese ulaşması mümkün müdür?

Evet. Alışveriş sepetinizi onayladığınızda ‘’Fatura ve Teslimat’’ bölümünde dilediğiniz teslimat ve fatura adresi girebilirsiniz.

 

Siparişim taahhüt edilen süre zarfında tarafıma ulaşmazsa ne yapmam gerekir?

İstek, talep ve sorularınız için hafta içi saat 08:00-17:30 saatleri arasında 0212 222 88 89’u arayarak en iyi hizmeti vermek üzere çalışan Müşteri Hizmetleri ekibimizden destek talep edebilirsiniz.

 

Blackribbon.com.tr' dan satın aldığım ürünü değiştirme imkanım var mıdır?

İptal ve iade şartlarımetnindeki koşullar geçerlidir.

 

Tarafıma kırık, hasarlı veya yanlış bir ürün gelirse ne yapmam gerekir?

Tüketici ürün teslimatı sırasında ürünü kuryeden almadan ve aldığına dair kağıdı imzalamadan önce ürünü kontrol etmekle yükümlüdür. Tüketici ürünü aldığına dair teslim kağıdını imzalamış ise, ürünün doğru ve kusursuz olduğunu kabul etmiş sayılır. Eğer söz konusu ürünün yanlış veya hasarlı geldiği düşünülüyorsa, müşteri ürünü almayıp kargo ile geri göndermeli, kurye ürünün almadığına ve duruma dair tutanak tutmalı, sizler de söz konusu durumu Black Ribbon Müşteri Hizmetleri’nin telefon numarası olan 0212 222 88 89’u arayarak veyainfo@blackribbon.com.trmail adresine ileti göndererek bize ulaşabilirsiniz.

 

İade durumunda paramı geri almam ne kadar sürer?

Ürünün iade edilmesi durumunun talebi gerçekleştirdikten sonra ürün Black Ribbon' a ulaşmasından itibaren ürün tutarı 14 gün içerisinde müşterimize iade edilmektedir. Sitemizden alışveriş yaparken, eğer kredi kartı kullanmış iseniz, ürün tutarı 14 gün içerisinde bankaya iade edilir. Bundan sonraki süreç bizden bağımsız olarak bankanızın prosedürleri ile ilerlemektedir.İptal ve iade şartlarımetnindeki koşullar geçerlidir.

IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.